0

Stałoogniskowe

SAMYANG 14 mm f/2.8 IF ED UMC Aspherical MANUAL AE (z chipem) mocowanie Canon + PRZESYŁKA GRATIS - RATY 0%

ocena ocena ocena ocena ocena
Stara cena: 1 691,00 PLN 1 374,80 PLN netto
Cena promocyjna: 1 449,00 PLN 1 178,05 PLN netto
Producent: Samyang
Rodzaj produktu: Obiektyw fotograficzny
Gwarancja: Samyang 5 lat (po rejestracji)
Wysyłka kurierem:
(pełne ubezpieczenie)
Przedpłata - Darmowa Pobranie - Darmowa
Opis produktu

W dniach 22-11 do 31-12-218 zapraszamy na promocję z bankiem CREDIT AGRICOLE.
W tym okresie na wszystkie towary w naszym  sklepie

RATY 0%  SPŁACAJ PO TRZECH MIESIĄCACH

Superszerokokątny obiektyw zaprojektowany zarówno do współpracy z aparatami wyposażonymi w matrycę pełnoklatkową jak i matrycę typu APS-C.

Jego budowa optyczna oparta jest na 14 elementach w 12 grupach optycznych. Został wyposażony w dwie soczewki typu ED, dwa elementy asferyczne - jeden typu hybrydowego oraz jeden standardowy. Wszystkie soczewki zostały powleczone najwyższej jakości powłokami anty-refleksyjnymi nowej generacji UMC - Ultra Multi Coated.

Taka budowa optyczna oraz użycie najwyższej jakości materiałów sprawia, że obrazy jakie rejestruje ten obiektyw są najwyższej jakości. Potwierdzają to opinie oraz testy jakie zostały przeprowadzone przez czasopisma oraz portale fotograficzne.

Najnowsza wersja AE wyposażona została w mikroprocesor przekazujący do aparatu wszystkie dane potrzebne do pomiaru światła oraz pozwalający na sterowanie przysłoną z poziomu aparatu. Warto podkreślić, że rozwiązanie to pozwala również na używanie pełnaj automatyki lampy błyskowej. Ponadto wszystkie informacje o zastosowanych parametrach są widoczne w danych EXIF.

SAMYANG 14 mm f/2.8 IF ED UMC Aspherical AE – specyfikacja techniczna:

Oznaczenia

IF ED UMC Aspherical AE

Ogniskowa [mm]  

14

Światłosiła

f/2.8 

Pole widzenia kątowe  

114 - pełna klatka i 92,5 - dla formatu APS-C.

Ustawianie ostrości

manualne

Ostrość od [m]  

0.28 m

Konstrukcja  

14 elementów / 12 grup

Tryb Makro  

Nie

Wymiary

92 x 86 mm

Waga

550 g

W zestawie:

- obiektyw,

- wbudowana osłona przeciwsłoneczna,

- futerał na obiektyw,

- komplet dekielków.

Akcesoria do produktu
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również

86 1940 1076 3036 3249 0000 0000