0

Jak kupować?

Jak kupować, czyli krótki poradnik jak szybko i wygodnie zrobić zakupy w naszym sklepie.

 

 

 

1.      Towar możesz wybrać w oknie Kategorie lub Producenci, albo wpisać jego nazwę w wyszukiwarkach: Szukaj i Wyszukiwanie zaawansowane. Możesz także wskazać go w oknie Nowości, Promocje, Bestsellery lub Ostatnio dodane. Jeżeli zawiodą wszystkie metody i nie możesz znaleźć szukanego towaru, wyślij maila z zapytaniem lub zadzwoń: tel. (17) 779 87 68; tel. kom. 790 526 352; biuro@accord-foto.pl; Skype: Status accord-foto; GG: 543585.

2.     Wybrany towar umieść w koszyku. W każdym momencie masz podgląd na stan zakupów w oknie Twój koszyk. Aby sfinalizować zakup, w oknie "Twój koszyk" zaznaczasz opcję "Złóż zamówienie". System poprosi cię o wybór rodzaju płatności i sposobu wysyłki oraz o podanie danych osobowych i adresu. Jeżeli chcesz w przyszłości ominąć tę procedurę, możesz dokonać rejestracji - system zapamięta twoje dane i następnym razem będziesz kupował podając tylko swoją nazwę i hasło. Rejestracja jest dobrowolna i nie stanowi warunku zakończenie transakcji.

3.    Bezzwłocznie po wysłaniu zamówienia na podany adres mailowy dostaniesz potwierdzenie rejestracji zamówienia. Sprawdź wszystkie dane. Jeżeli są poprawne, wyślij do nas maila zwrotnego z potwierdzeniem zamówienia. Brak takiego potwierdzenia spowoduje wstrzymanie realizacji zamówienia.

4.      Jeżeli wybrałeś płatność za pobraniem, a w opisie dostępności nie podano inaczej, zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych na podany adres. Jeśli płacisz przelewem, towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto. Dla odbiorców instytucjonalnych możliwa jest forma zapłaty z odroczonym terminem płatności - zawsze po indywidualnych uzgodnieniach.

5.   Ostatni etap to odbiór towaru od kuriera. Nasze przesyłki są starannie przygotowane, ale dla pewności zwróć uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana i zabezpieczona przed otwarciem taśmą kontrolną. W przypadku gdy zauważysz uszkodzoną taśmę zabezpieczającą, ślady uszkodzeń opakowania, próby otwarcia przesyłki, lub inne niepokojące objawy, zażądaj sporządzenia protokołu szkodowego. Możesz także odmówić przyjęcia paczki podając jako powód odmowy uszkodzenia przesyłki w transporcie. Prosimy pamiętać, że podpisanie listu przewozowego bez uwag jest traktowane przez firmy kurierskie jako odbiór paczki bez zastrzeżeń. W każdym przypadku w razie wątpliwości, lub problemów z przesyłką prosimy o kontakt z naszym handlowcem, co pozwoli na szybką interwencję w firmie kurierskiej. Więcej o przesyłkach czytaj tutaj.

6.      Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 10 dni od daty otrzymania i zwrócić towar do sklepu pod warunkiem, że jest on sprawny i nie nosi żadnych śladów używania. Szczegóły znajdziesz w oknie Regulamin.

 

 

Na koniec kilka wskazówek:

 

1.      Jeśli jesteś początkującym fotoamatorem i nie wiesz jaki model aparatu byłby dla Ciebie najlepszy, skorzystaj z okna Twój Doradca.

2.      W cyklu artykułów Pierwsze kroki znajdziesz podstawowe wiadomości o fotografii.

3.   Okno Testy/Opinie zawiera wszystkie dodatkowe informacje które udało się nam znaleźć na temat danego wyrobu: opinie prasowe, rozszerzone dane producenta oraz testy. Dla wybranych modeli są tam także do pobrania zdjęcia w pełnej rozdzielczości.

 

 

 

 

Życzymy udanych zakupów.

 

 

Czytaj pozostałe Informacje.

 


Kontakt ze sklepem

35-232 Rzeszów
ul. Borowa 10A
tel. (17) 779 87 68
tel. kom. 790 526 352
Skype:  accord-foto
GG: 543585
mail: biuro@accord-foto.pl

Pracujemy:
pon.- pt.: 10-17
sob.(dyżur 1 handlowiec): 10-13

Konto bankowe Credit Agricole:
86 1940 1076 3036 3249 0000 0000