Dlaczego my - Accord-Foto.pl - Internetowy i stacjonarny sklep fotograficzny
0

Dlaczego my?

Ponieważ jesteśmy małą - niemal rodzinną - firmą, każdego Klienta możemy traktować indywidualnie. Oferujemy pomoc w wyborze sprzętu, porady i wsparcie techniczne. W każdej sprawie możesz do nas napisać lub zadzwonić: tel. (0-17) 7798768; tel. kom. 790 526 352; biuro@accord-foto.pl; Skype: Status accord-foto; GG: 543585.  

Chcemy, aby nasi Klienci powrócili do nas przy następnej okazji - dlatego zakupu nie traktujemy jako koniec, lecz początek naszej współpracy.

 

Masz pełną gwarancję, że dokonałeś właściwego wyboru ponieważ:

 

Accord Foto istnieje realnie, nie tylko w Internecie (zobacz O firmie). Jeżeli zechcesz przyjechać do Rzeszowa możemy zorganizować spotkanie w celu obejrzenia i przetestowania sprzętu. Dysponujemy własnym mini-studiem fotograficznym przewidzianym specjalnie do zdjęć testowych. Prosimy tylko o wcześniejsze umówienie się, ponieważ nie przechowujemy towarów w biurze. Przy droższym sprzęcie możemy także samodzielnie wykonać zdjęcia testowe i przesłać je Klientowi Internetem.

 

Nasz sprzęt jest zawsze nowy, legalnie wprowadzony do obrotu i pochodzi od oficjalnych dystrybutorów na Polskę. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętu naprawianego, demonstracyjnego lub z wyprzedaży. Sprzęt używany dostępny jest tylko w kategorii Komis i zawsze posiada rzetelny opis stanu technicznego i wyglądu.

 

Na wszystkie towary wystawiamy dowody zakupu - faktura VAT, paragon fiskalny.

 

Udzielamy gwarancji producenta. Jeżeli towar pochodzi od znanych firm, udzielamy na niego zawsze gwarancji producenta, uprawniającej do bezpłatnej regulacji lub naprawy sprzętu w serwisach firmowych bez pośrednictwa punktu sprzedaży (np. Canon, Nikon). Jeżeli producent przewiduje gwarancję wydłużoną (np. 2 lata na wybrane obiektywy Sigmy), taką gwarancję otrzymuje również nasz Klient. W innych przypadkach jest to gwarancja sklepowa. Szczegóły sprawdź w oknie Regulamin oraz Gwarancja i Serwis
 

Do podanej ceny nie doliczamy kosztów ukrytych. W każdej fazie dokonywania zakupów możesz zobaczyć zawartość koszyka z dokładnym wyszczególnieniem ceny netto i brutto, kosztów transportu i należności łącznej.

 

Nie żądamy przedpłat na zamawiany towar. Standardowo opłata pobierana jest przy odbiorze paczki. Wyjątkiem jest sprzęt spoza oferty sklepu sprowadzany na indywidualne zamówienie Klienta lub sytuacja, gdy Klient wybiera zapłatę przelewem bankowym lub przekazem pocztowym.

 

Gwarantujemy szybką realizację zamówienia.  Łączny czas od potwierdzenia zamówienia lub dokonania przedpłaty do momentu wysyłki paczki do Klienta wynosi najczęściej 1-3 dni robocze. Kupujący jest zawsze informowany mailowo o przyjęciu zamówienia, wysłaniu paczki itd. Jeżeli w szczególnym przypadku czas realizacji mógłby się z przyczyn od sklepu niezależnych wydłużyć, informujemy o tym Klienta indywidualnie.

 

Paczki są starannie pakowane co gwarantuje bezpieczne dostarczenie delikatnego sprzętu do odbiorcy. Standardowo, z wyjątkiem przedmiotów drobnych o niewielkiej wartości, towar wysyłamy ubezpieczonymi przesyłkami kurierskimi.

 

Zakupiony towar można zwrócić do sklepu w ciągu 10 dni od daty zakupu pod warunkiem, że jest on sprawny i nie nosi żadnych śladów używania. Szczegóły znajdziesz w oknie Regulamin.

 

 

 

 

Zobacz także Nasze referencje.

 

 

Życzymy udanych zakupów.

 

 

 

 

Czytaj pozostałe Informacje.


Kontakt ze sklepem

35-232 Rzeszów
ul. Borowa 10A
tel. (17) 779 87 68
tel. kom. 790 526 352
Skype:  accord-foto
GG: 543585
mail: biuro@accord-foto.pl

Pracujemy:
pon.- pt.: 10-17
sob.(dyżur 1 handlowiec): 10-13

Konto bankowe Credit Agricole:
86 1940 1076 3036 3249 0000 0000