0

Regulamin

 

Składanie zamówień, płatności, wysyłka towarów.

1. Dane firmy:
Accord Foto Wiesław Kasprzyk ul. Borowa 10A, 35-232 Rzeszów
tel. (17) 779 87 68 lub 790 526 352
mail: biuro@accord-foto.pl
NIP: 813-127-22-98
Regon: 690409134
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 12799 R wydany przez Prezydenta Miasta Rzeszowa i zarejestrowany w CEIDG
Konto bankowe: 86 1940 1076 3036 3249 0000 0000

2. Klientem sklepu może być pełnoletnia osoba fizyczna, lub osoba prawna. Zamówienia można składać poprzez:
- system sklepowy – koszyk
- mailowo na adres: zamowienia@accord-foto.pl lub biuro@accord-foto.pl
- telefonicznie pod numerami telefonów: (17) 779 87 68 lub 790 526 352
- osobiście w siedzibie sklepu

W celu uniknięcia pomyłek i sprawdzenia ich autentyczności wszystkie zamówienia złożone przez system sklepowy (koszyk) wymagają potwierdzenia mailowego lub telefonicznego, które jest integralną częścią rejestracji zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, które nie zostało potwierdzone w ciągu 3 dni roboczych. Prezentacja produktów na stronach internetowych naszego sklepu jest zaproszeniem do zawarcia umowy, nie stanowi więc oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

3. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- gotówką - przy odbiorze osobistym w sklepie
- za pobraniem - przy odbiorze paczki od kuriera
- przelewem lub przekazem pocztowym na konto bankowe sklepu
- w wybranym systemie sprzedaży ratalnej obsługiwanym przez sklep

4. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Opłaty za przesyłki naliczane są przez system sklepu automatycznie i w każdej fazie zakupów Klient ma możliwość sprawdzenia łącznej kwoty należnej za towar i przesyłkę. Podane warunki i opłaty za przesyłki dotyczą wysyłki paczki na terytorium Polski. Ewentualna wysyłka poza granicę wymaga indywidualnego ustalenia warunków i opłat. Przy odbiorze towaru w siedzibie firmy Klient nie ponosi kosztów przesyłki.

5. Towary wysyłane są w starannie zabezpieczonych paczkach przy pomocy firm kurierskich zawsze z ubezpieczeniem przesyłki do jej pełnej wartości. Drobne przedmioty o niewielkiej cenie mogą być wysłane w kopercie jako list polecony. Przy odbiorze zwróć uwagę, czy paczka jest oryginalnie zapakowana i zabezpieczona przed otwarciem naszą taśmą kontrolną. W przypadku gdy zauważysz uszkodzoną taśmę zabezpieczającą, ślady uszkodzeń opakowania, próby otwarcia przesyłki, lub inne niepokojące objawy nie przyjmuj paczki podając jako powód odmowy uszkodzenie przesyłki w transporcie. Prosimy pamiętać, że podpisanie listu przewozowego bez uwag jest traktowane przez firmy kurierskie jako odbiór paczki bez zastrzeżeń. W każdym przypadku w razie wątpliwości, lub problemów z przesyłką prosimy o kontakt z naszym handlowcem, co pozwoli na szybką interwencję w firmie kurierskiej.

6. Typowy czas realizacji zamówienia liczony od momentu jego potwierdzenia do chwili wysyłki wynosi dla towarów z oznaczeniem "Dostępny": 1-3 dni roboczych. Dla towarów z innym oznaczeniem (np. „2-7 dni”) - wysyłkę realizujemy zgodnie z przedstawioną dostępnością. W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności przedpłata przelewem, czas realizacji liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Towar zakupiony w systemie ratalnym wysyłany jest do Klienta po zakończeniu procedury przyznawania kredytu. Ze względu na charakter pracy firm spedycyjnych nie zakładamy wysyłania ani dostarczania paczek w soboty, niedziele i święta. Zamówienia złożone w piątek po godz. 12 oraz w soboty i niedziele wchodzą do realizacji od poniedziałku. Kupujący jest zawsze informowany mailowo, lub przy pomocy SMS o kolejnych fazach realizacji zamówienia: rejestracji zamówienia, wysłaniu paczki itd. Typowy czas dostarczenia paczki przez firmę kurierską wynosi 1-2 dni roboczych.

 

Dokumenty sprzedaży, gwarancja, zwroty towarów, reklamacje.

1. Przy każdym zakupie wystawiamy fakturę VAT.

2. Do każdego towaru objętego gwarancją producenta lub dystrybutora wystawiamy odpowiednie druki. Są one ważne łącznie z dowodem zakupu i uprawniają do bezpłatnej naprawy lub regulacji sprzętu bez pośrednictwa sklepu w serwisach firmowych producenta w całej Polsce, lub Europie. W niektórych przypadkach zgodnie z ustaleniami gwaranta, naprawy realizowane są wyłącznie na podstawie faktury, lub numeru seryjnego produktu.

3. Konsument który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny. Klient dostarcza zwracany sprzęt na własny koszt, wraz z oświadczeniem (pobierz oświadczenie), gwarancją i dowodem zakupu w oryginale, oraz wszystkimi innymi materiałami, które otrzymał wraz z towarem. Sklep zwraca koszty zakupu nie później niż 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji. Zgodnie z ustawą Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego sprzętu.

4. Kupujący ma prawo reklamować stwierdzone wady towaru na podstawie:
- gwarancji, o ile została ona udzielona
- rękojmi

Wybór formy zgłoszenia reklamacji zależy od Klienta.

 

Uwagi końcowe.

1. Nasz sprzęt jest zawsze nowy, legalnie wprowadzony do obrotu i pochodzi od oficjalnych dystrybutorów na Polskę. Nie prowadzimy sprzedaży sprzętu używanego, powystawowego, demonstracyjnego lub z wyprzedaży.

2. Wszystkie przedstawione opisy, tabele, dane techniczne i zdjęcia oraz wykaz dołączanych do sprzętu akcesoriów i oprogramowania pochodzą od producentów, lub oficjalnych dystrybutorów i zawierają informacje przez nich firmowane. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane są wolne od przypadkowych uchybień lub błędów. W przypadku wątpliwości prosimy skontaktować się z naszymi handlowcami.

3. Składając i potwierdzając zamówienie Klient wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Accord Foto. Wszystkie dane Klienta podlegają ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych RODO i nie są przetwarzane w jakichkolwiek innych celach niż realizacja zamówienia, czyli: wystawienie faktury, wysyłka zamówionego towaru, oraz korespondencja z Klientem przed, w czasie i po realizacji zamówienia. Więcej o ochronie danych osobowych możesz przeczytać w artykule Ochrona danych osobowych RODO. W ramach realizacji umowy z Kupującym sklep jest upoważniony do przesłania na adres jego poczty elektronicznej zaproszenia do wypełnienia ankiety posprzedażowej Ceneo i Opineo oceniającej przeprowadzoną transakcję. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę. Dane osobowe naszych Klientów nie są udostępniane w żadnym innym przypadku osobom trzecim w celu wykorzystywania ich w działaniach marketingowych poza firmą Accord Foto.

4. Bazy danych osobowych Accord Foto zostały zarejestrowane przez GIODO pod numerami: 160289, 160290, 160292.  Klienci mają prawo zmieniania i usuwania swoich danych.

5. Decyzją Komisji Nadzoru Finansowego firma Accord Foto została wpisana do Rejestru Pośredników Kredytu Konsumenckiego dzięki czemu może legalnie udostępniać swym Klientom możliwość zakupów ratalnych. Na żadnym etapie powstawania i podpisywania umowy między kredytodawcą a Klientem Accord Foto nie ma jednak wglądu w jej treść, nie zbiera i nie przetwarza danych osobowych niezbędnych do udzielenia kredytu, nie weryfikuje Klienta w bazie BIK, rejestrze bankowym ani w żadnych bazach biur informacji gospodarczych, nie negocjuje i nie zna warunków umowy między kredytodawcą i Klientem. Accord Foto nie ma możliwości technicznych ani prawnych pozwalających na dokonywanie zmian w umowach kredytowych. Accord Foto nie pobiera od kupujących żadnych opłat związanych ze sprzedażą ratalną.

 

Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827)

 

Czytaj pozostałe Informacje.

 


Kontakt ze sklepem

35-232 Rzeszów
ul. Borowa 10A
tel. (17) 779 87 68
tel. kom. 790 526 352
Skype:  accord-foto
GG: 543585
mail: biuro@accord-foto.pl

Pracujemy:
pon.- pt.: 10-17
sob.(dyżur 1 handlowiec): 10-13

Konto bankowe Credit Agricole:
86 1940 1076 3036 3249 0000 0000