pasek naramienny na aparat,rzeszów - Accord-Foto.pl - Internetowy i stacjonarny sklep fotograficzny
0

Paski i szelki

Camrock pasek FastStrap CS50

ocenaocenaocenaocenaocena
Cena: 75,00 PLN 60,98 PLN netto
Producent: Camrock
Przedpłata - 19,00 PLN
Pobranie - 22,00 PLN
Opis produktu

Pasek reporterski Camrock FastStrap CS50 duo to rozwiązanie dla osób poszukujących wygodnego i bezpiecznego sposobu na zawieszenie jednego lub dwóch aparatów jednocześnie. Jest to rozbudowana wersja paska CS40.

System nośny pasków Camrock FastStrap zaprojektowany został tak, aby do minimum ograniczyć czas potrzebny na sięgnięcie po aparat i zrobienie zdjęcia. Aparat zawieszony na pasku reporterskim znajduje się blisko dłoni, a ruch potrzebny na podniesienie go do oka jest naturalny i płynny. Przeniesienie obciążenia z szyi na ramię poprawia także znacznie komfort wielogodzinnego użytkowania aparatu, eliminując bóle karku.

Taśmy nośne paska wykonane z nylonu o wysokiej gęstości splotu gwarantują bezpieczeństwo podwieszonego sprzętu. Ich regulowana długość pozwala na szybkie dostosowanie do własnych preferencji. Część naramienna paska wyprofilowana została z myślą o komforcie użytkowania i wykonana z przyjemnego w dotyku materiału zapobiegającego przesuwaniu się po ubraniu.

CS50 duo wyposażony został w zapinany pod pachą pasek, utrzymujący całość pewnie na swoim miejscu. W pasek ten wpiąć można dodatkowy element pozwalający na przywieszenie drugiego aparatu.

Ruch aparatów na obu paskach zablokować można w wybranej pozycji przy pomocy ograniczników. Camrock FastStrap CS50 duo umożliwia szybkie odpinanie i przypinanie aparatów do paska przy pomocy metalowych karabińczyków i śrub mocujących (wkręcanych w mocowania statywowe aparatów).

CAMROCK pasek FastStrap CS50 – specyfikacja techniczna:

Możliwość podwieszenia jednego lub dwóch aparatów

Tak

Waga

180 - 250 g

Długość paska głównego

128 - 168 cm

Obciążenie paska głównego

do 2 kg

Długość paska dodatkowego

30 - 164 cm

Obciążenie paska dodatkowego

do 1 kg

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również

86 1940 1076 3036 3249 0000 0000