Sklep Fotograficzny Accord Foto

kompakty cyfrowe  lustrzanki cyfrowe  obiektywy  konwertery  lampy bdz?yskowe  karty pamidz?ci-czytniki  filtry  torby-plecaki  akumulatory-dz?adowarki  statywy  dz?rodki czystodz?ci  dekle-osdz?ony  akcesoria

  Strona główna  | O firmie | Nasze referencje | Regulamin | Gwarancja | Reklamacje | Zwroty | Przesyłki | Kontakt
Szukaj
 Przesyłki - bezpieczeństwo, opłaty, czas realizacjiCzwartek, 26 lutego 2009

Zakupy przez Internet są niewątpliwie bardzo wygodne i zawsze atrakcyjne cenowo w porównaniu do sklepów stacjonarnych. Ale czy bezpieczne? Jeśli wahasz się, czy można w ten sposób kupić aparat, obiektyw czy inny sprzęt, często o znacznej wartości, przeczytaj poniższy tekst.

 

 

Czas realizacji zamówienia.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt oznaczony jako "Towar  dostępny" wysłać do Klienta w ciągu 24 godzin. Pozostałe przesyłki realizowane są standardowo w czasie 1-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przy wysyłce z pobraniem lub od momentu zaksięgowania należności przy wysyłce z przedpłatą. W każdym przypadku Klient jest informowany mailowo o realizacji zamówienia. W przypadku firmy kurierskiej towar jest najczęściej następnego dnia u Klienta. Przy wysyłce Pocztą Polską może to trwać nawet kilka dni. Weekendy znacznie wydłużają czas oczekiwania, ponieważ w soboty i w niedziele paczki nie są przewożone. Najkorzystniejszy moment na składanie zamówień to sobota, niedziela i początek tygodnia, ponieważ Klient może otrzymać wówczas towar jeszcze przed kolejnym weekendem. 

 

Prosimy zwrócić uwagę, że zamówienia złożone w piątek po godz. 12 oraz w soboty i niedziele wchodzą do realizacji od poniedziałku.

 

Jeżeli z przyczyn od sklepu niezależnych termin realizacji zamówienia mógłby się wydłużyć, Klient jest zawsze informowany o tym indywidualnie.

 

Prosimy również zauważyć, że zamówienia niepotwierdzone nie są realizowane. Jeżeli Klient nie odpowiada na nasze maile i nie odbiera telefonu, zamówienie po kilku dniach oczekiwania zostaje anulowane.

 

 

 

Wysyłane przez nas towary są całkowicie bezpieczne.

 

Sprzęt fotograficzny pakowany jest przez producenta w sposób zapewniający bezpieczny transport: styropianowe lub kartonowe wytłoczki, folie bąbelkowe itd. Dodatkowo wszystko wkładamy do tekturowych kartonów. Towar zabezpieczony jest przed przemieszczaniem wypełniaczami styropianowymi, woreczkami powietrznymi lub ścinkami papierowymi. Całość owinięta jest folią chroniącą przed wilgocią i zaklejona taśmą bezpieczeństwa. Jeżeli paczka nie nosi zewnętrznych śladów uszkodzeń, towar jest wewnątrz całkowicie bezpieczny.

 

 

Przykład zabezpieczeń obiektywu

  

   

Przykład zabezpieczeń korpusu

 

 

 

Przykład zabiezpieczeń obiektywu

 

 

Przykład zabezpieczeń aparatu kompaktowego

 

  

Towar przygotowany do wysyłki

 

 

Przesyłka zabezpieczona wypełniaczem

 

 

 

 

Ubezpieczenie przesyłki to 100% gwarancji otrzymania zamówionego towaru.

 

Zaginięcie przesyłki wartościowej w firmie kurierskiej zdarza się niezmiernie rzadko. W całym roku 2008 zanotowaliśmy dwa takie przypadki. Dla naszych Klientów nie jest to w żadnym przypadku problemem, ponieważ wszystkie przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości zakupionego towaru. Gdyby nawet paczka zaginęła lub uległa zniszczeniu, Klient nie czekając na zakończenie procedury odszkodowawczej, która trwa około 30 dni, otrzymuje bezzwłocznie drugą paczkę, lub zwrot zapłaconej kwoty w przypadku chwilowego braku zamówionego towaru.

 

 

 

Wiesz, co otrzymasz.

 

Dążąc do zapewnienia najwyższej jakości naszych usług, przyjęliśmy ścisłe procedury pakowania wysyłanego towaru. Paczka, którą otrzymujesz zawsze wygląda tak, jak na zdjęciu poniżej. Drobne przedmioty o niedużej wartości mogą być wysłane w kopercie, jako list polecony. Wewnątrz znajdziesz zawsze oprócz zamówionego towaru: fakturę VAT, paragon fiskalny, polską gwarancję i instrukcję, informację o serwisach itd.

 

  

 

 

Jeżeli zauważysz ślady uszkodzeń opakowania, wgniecenia, rozdarcia, próby otwarcia lub inne niepokojące objawy, otwórz paczkę w obecności kuriera. W wypadku stwierdzonych uszkodzeń lub braków w towarze, kurier ma obowiązek sporządzić protokół. Tylko wtedy można skutecznie dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej lub poczty. Roszczenia bez protokołu podpisanego przez kuriera nie będą rozpatrywane.
  

 

 

 

Koszty przesyłki.

 

Należność za transport obliczana jest przez system automatycznie w zależności od wartości zakupionego towaru oraz pośrednio od wagi paczki. 

 

Aby sprawdzić wielkość opłaty za transport w konkretnym przypadku, wrzuć do koszyka wszystkie interesujące Cię towary i przejdź do etapu "Złóż zamówienie". System wyliczy przewidywaną cenę transportu. Oczywiście niczego nie musisz kupować, zawsze można wybrać opcję "Powrót do koszyka", a następnie "Opróżnij koszyk". 

 

  

Zachęcamy do korzystania z wersji z przedpłatą, która szczególnie przy wyższych kwotach jest znacznie tańsza. Przedpłatę można zrobić jako przelew z konta bankowego lub przekazem pocztowym. Wszystkie dane do przelewu otrzymasz na fakturze pro-forma po złożeniu zamówienia. Odbiór osobisty w Accord Foto w Rzeszowie zawsze bez opłat dodatkowych.

 

  

 

 

Zachęcamy także do przejrzenia dodatkowych informacji:

 

  Nasze referencje

  Dlaczego my?

  Gwarancja

  Serwis 

  Program Bezpieczne Zakupy

 

 

 luty 2009

 

 

Czytaj pozostałe Informacje. 


do góry Wróć na górę strony

Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość 'Accord Foto' stanowi zaproszenie do składania ofert. design i adaptacja:    | www.kcpr.pl